Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.
Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра. Товари, які вже були у користуванні – обміну та поверненню не підлягають.
Товари, які підлягають поверненню, належної якості - повертаються за місцем їхньої фізичної купівлі (у магазинах):
м Бровари, вул. Грушевського 9/1
або за умови їх отримання на складах Перевізника шляхом зворотного відправлення таких товарів за адресою: Бровари, відділення Нової Пошти №3, одержувач Дерюжка Людмила Володимирівна, тел. номер - 0952137442
До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в магазинах або інтернет-магазині
Транспортні витрати оплачує відправник зворотного відправлення – ініціатор повернення.
Товари, які підлягають поверненню, неналежної якості - повертаються за місцем їхньої фізичної купівлі (у магазинах):
м Бровари, вул. Грушевського 9/1
або за умови їх отримання на складах Перевізника шляхом зворотного відправлення таких товарів за адресою: Бровари, відділення Нової Пошти №3, одержувач Дерюжка Людмила Володимирівна, тел. номер - 0952137442
До товару або посилки необхідно додати товарну накладну, яка підтверджує покупку в магазинах або інтернет-магазині
Транспортні витрати оплачує одержувач зворотного відправлення.
Оплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної чи неналежної якості будуть повернуті покупцю протягом 1-3х робочих днів із моменту отримання товару у магазині чи складі Перевізника на розрахунковий рахунок чи картку Клієнта.
Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/р, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу foodportal88@gmail.com та вказати в Темі листа - "Повернення коштів за № замовлення". Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.